Eilen treenailtiin Onnin kanssa ja ongelmaksi nousi (taas) keppien pujottelu kun minä olen keppien vasemmalla puolella... Lopettaa siis pujottelun kesken jos jään yhtään liian taakse, koska on ilmeisesti edelleen epävarma jos minä olen vasemmalla. Jos taas olen oikealla puolen keppejä niin ongelmaa ei ole.

Treenailtiin myös tiukkoja käännöksiä ja takanaleikkauksia. Onni on kyllä todella taitava lukemaan minua jos vaan itse en hosu kuin heinämies:P Takanaleikkaus toimii tällä koiralla erittäin hyvin ja se pystyy kääntymään hyvin pienessä tilassa. Myös Jari Suomalainen antoi valmennuksessaan kuukausi sitten hyviä vinkkejä tiukkoihin käännöksiin ja huomasin ettei minun tarvitsekaan vääntää ihan niin hirveästi käännöksissä!

Täytyy rueta treenailemaan keppejä siten, että lopussa on joku superpalkka. Toivottavasti auttaa ja Onni saisi hieman varmuutta keppeihin:) Nyt kun pidämme kisataukoa kesäkuun loppuun asti niin on oikein hyvin aikaa treenata kepit kuntoon ja hioa kontakteja! Jospa se viimeinen nousunolla napsahtaisi tauon jälkeen ;)