2.6. suoritettiin Ansan kanssa hyväksytysti BH Kuopiossa!

Alla liikkeet ja omat kommentit sekä tuomarin arvio:

-Seuraaminen hihnassa ja vapaana - Erinomainen - olin todella tyytyväinen suorituksiin! Perusasennot nopeita, käännökset hyviä, henkilöryhmä hyvä. Oikealle käännöksissä Ansa hieman kaartoi mun eteen, se olisi voinut olla täsmällisempi. Vire oli ok tasolla, tosin mun makuun himpan korkeampi virekään ei haitaksi olisi.

- Liikkeestä istuminen - Tyydyttävä - Ansa kyllä meni istumaan, mutta minun edettyä n. 20-25 askelta se nousi seisomaan! Liekö johtuu siitä, että treeneissä olen melko pian palannut palkkaamaan sen ja Ansa meni siten epävarmaksi? No, treeneissä nyt vaan piiiiitkällä jättömatkalla ko. liikettä.

-Maahanmeno ja luoksetulo - Hyvä - Ok maahanmeno, saisi olla hieman nopeampikin.. Luoksetulon alkuvauhti hyvä, lopussa himmaa turhan aikaisin. Sama ongelma kesät ja talvet! Alkaa vaanimaan josko otan palkan esiin.Tähän nyt tarvitsee keksiä jokin keino, jolla nopeuden saisi ylläpidettyä loppuun asti. Valitettavasti myös tokon luoksetulon pysäytykset sotkevat luoksetuloa...

- Paikkamakuu - Erinomainen - Jee! Ansa makasi rauhallisesti paikallaan eikä hytkynyt eikä nytkynyt.

Kaupunkiosuus meni myös ongelmitta. Tuomari kehui kovasti Ansan seuraamista ja sanoi sen olevan teknisesti hyvää sekä vietikästä. Itseäni harmittaa tuo istuminen, mutta noita sattuu, ei voi mitään.

Tästä lähin Ansa siis onkin BH TK2 titteleillä varustettu