Kisattiin eilen Ansan kanssa Joensuussa kolmella radalla. Tässä video: www.youtube.com/watch

A-rata = 5 vp = keinun ylösmeno. Vapautin tietoisesti kontakteilta nopeasti, strategiana kokeilla toimiiko korvta seuraavilla radoilla kontakteilla, vaikka ekalla vapauttaisin nopeammin. Rataan olen todella tyytyväinen! Rytmitykset sujuvat ja puomin ylösmeno myös hieno. Ansa selkeästi itse rikkoi rytmiään, jotta osui puomin ylösmenolle. Selkeästi on siis laatikkotreeni auttanut ylösmenolla. Mutta sitten tosiaan loikkasi keinun ylösmenon.... Laatikkotreeniin mulla  on "kiipee kiipee"-käsky. Keinulla sanon  vain "riiii". Ehkäpä on otettava käyttöön esim. "rii kiipee" käsky? Jos sillä tajuaisi myös keinun ylösmenon merkityksen.

B-rata = hyl = putkeen sujahti! Tuota kohtaa mietin jo ratiksessakin ja nyt tekisin eri tavalla... Tekisin A:n jälkeiselle hypylle pakkovalssi-jaakotuksen ja ohjaisin seuraavan hypyn koira vasemmalla puolella ja muurin ulkokautta. Näin olisin paremmin voinut varmistaa sen ettei singahda putkeen. Muutoin olen taas tyytyväinen tekemiseen. Kontaktit super! Puomilla etenkin Ansan yritteliäisyys oli ihanaa, muisti peruuttaa takaisin puomille kun meinasi lipsahtaa karkaamaan :D keppejä en jaksanut enää alkaa korjaamaan...

C-rata = 5 vp = keppien sisäänmeno. Ansa tuli niin kovalla vauhdilla pussista ulos ettei pystynyt kääntymään keppien ekaan väliin. Olisi pitänyt ottaa se haltuun tosi tiukasti pussin jälkeen. Mutta no, oppia ikä kaikki :P Muutoin olin taas tyytyväinen rataan, ei mitään hämminkejä ja kontaktit taas hienot :)

Kaiken kaikkiaan olin tyytyväinen kaikkiin ratoihin! Ansa kuunteli ja pysyi suht hyvin lähdöissä. Pitihän minun käskeä se monesti maahan, mutta ei sentään hiippaillut! Harmi vaan nuo vitoset, olivat nyt viides ja kuudes vitonen kolmosten kisoista lähiaikoina. Plaah. No, jospa ne kohta nolliksi kääntyisivät :)