Onni: "Hei beibe... Lähet sä joraan?"

 

Ansa: "Okei, pidetään bileet!"

Onni: "Selvä, oota mä hetken keskityn"

 

Ansa: "Noni, alkuvenytyyyyyys!"

Onni: "Vauhtia nyt, ei tässä koko päivää aikaa ole!"

 

Ansa ja Onni: "Noniin, sit menoks, laitetaan jaloilla koreasti!"

 

Ansa: "ja loikka näääin, tansittaanks me näin?"

Onni: "hei akka, oota nyt, en saa tanssiotetta!"

 

Ansa: "Noni, sit läks tuliset latinotanssit!"

Onni: "ärrr, tunnen latinotanssin ytimissäni, tää on sitä paso doblea!"

 

Onni: "hei beibe, MÄ vien, SÄ vikiset!"

 

Ansa: "mä haluun tehä piruetin!"

Onni: "tästä se lähtee, annan sulle vauhtia tassulla!"

 

Ansa: "huh, olipa vauhdias piruetti"

Onni: "tietty, olenhan mä pro tässä lajissa!"

 

Onni: "Huh, tanssiessa aina vähän rähjääntyy!"

 

Ansa: "olipa kivaa! Mä lähden vielä tekeen loppuverkan!"